Huisregels

 

Huisregels:

- Bij het maken van een eerste afspraak worden uw persoonlijke gegevens genoteerd in het klanten bestand. De gegevens blijven in de salon en worden niet verstrekt aan derden.

- In de salon is geen gelegenheid om te pinnen. Graag contant of via een betaal verzoek.

- Bent u iets later dan uw afspraak? Dan wordt u vriendelijk verzocht dit te melden.

- Bent u meer dan 20 minuten te laat, dan kan het zijn dat ik genoodzaakt ben om de afspraak te annuleren i.v.m. de volgende afspraak. Hiervoor zal ik bij de volgende afspraak 50% extra in rekening brengen.

- Bent u verhinderd? Dan verzoeken wij u dit 24 uur van te voren te melden, lukt dit niet dan zal ik hiervoor 50% in rekening brengen.

In december is het binnen 24 uur 75%.

- Mocht ik vanuit Knippen&Krullen genoodzaakt zijn de afspraak te verplaatsen, zal ik ten alle tijden met u een gepaste oplossing zoeken, die schikt voor beide.

- Bij niet opdagen (niet aanwezig zijn op uw afspraak) wordt het volledige bedrag van uw behandeling in rekening worden gebracht bij uw volgende afspraak.

- Bij meerdere malen te laat, niet opdagen of bij ongepast gedrag staat het mij vrij om u voor een volgende afspraak te weigeren.

 

- U krijgt 10 dagen garantie op uw haar behandeling. Samen kijken wij dan naar een gepaste oplossing. Garantie vervalt als u zelf kleurt, knipt of chemisch behandeld binnen die 10 dagen. (bij onjuiste behandelingen voor uw haar).

- Bij constatering van luizen in het haar, wordt uw behandeling direct stop gezet i.v.m. besmettingsgevaar.

 

 

 

 

Bij het maken van een afspraak gaat u automatisch akkoord met deze huisregels/voorwaarden.